19. 09. 2014

Personal identitet

klijent: Personal

Jedan od naših novijih projekata uključuje kreiranje potpuno novog identiteta za jednu beogradsku zlataru

00-personal-enterijer

Klijenti su želeli da kreiramo nov brend koji će se dovoljno distancirati od njihove izvorne zlatare, koja nastavlja da postoji u starom ruhu. Proces rada na projektu obuhvatao je, između ostalog: istraživanje tržišta, utvrđivanje strategije i pozicioniranje brenda u nastajanju.


Tako je rođen Personal, brend podjednako posvećen građenju (personalnog) odnosa između maestra koji kreira nakit i mušterije, koliko i samom procesu kreiranja svakog pojedinačnog komada nakita. Uz ime brenda, uveli smo slogan: Nakit sa ličnim pečatom.


Personal je uskoro dobio i svoj vizuelni identitet, sofisticiran i sveden, koji odgovara njegovim osobinama i novom enterijeru prodavnice u hotelu Hyatt Regency. Tipografiju koju smo koristili u dizajnu logotipa modifikovali smo za tu priliku.

Vizuelni identitet smo primenili na korespondencijskim materijalima i ekskluzivnim pakovanjima za nakit, uz korišćenje specijalnih papira i luksuznih materijala, a zatim i u dizajnu novog sajta zlatare.