11. 12. 2015

Jaffa Fešta

klijent: Jaffa Crvenka

U oktobru 2015, započeli smo realizaciju velike kampanje povodom proslave jubileja – 40 godina kompanije Jaffa.

Klijent je istovremeno želeo da obeleži godišnjicu, ali i pospeši prodaju togom poslednjeg kvartala u godini. Zato smo osmislili nagradnu igru koja je velikim fondom nagrada trebalo da motiviše potrošače na kupovinu. Tokom dva meseca, svakoga dana 40 učesnika je nagrađivano Starkama, a jednom nedeljno jedan učesnik bi osvojio 40 kg Jaffa keksa.

Umesto klasične TV reklame za promociju nagradne igre osmislili smo muzički spot koji predstavlja parodiju na raskalašni lifestyle rap zvezda, koje glume stvarni reperi iz regiona: Ajs Nigrutin i Who See. Oni su za potrebe kampanje napisali i izveli rap pesmu posvećenu Jaffa keksu koji je najbolji u klasi, sve ostalo su kopije. Istovremeno kroz spot je objašnjena mehanika igre i predstavljene su nagrade.

Spot je za samo nekoliko dana od objavljivanja ogranski imao preko 80.000 pregleda, dok je tokom kampanje na Facebook-u i YouTube-u pregledan preko 450.000 puta.

jaffa-festa-bilbord
jaffa-festa-web-sajt-popular