24. 04. 2013

Jaffa na društvenim mrežama

klijent: Jaffa Crvenka

Poznati brend poželeo je da proširi svoje prisustvo na web-u

 

Facebook profil kompanije Jaffa iz Crvenke jedan je od najposećenijih u Srbiji.

 

Tokom prolećne kampanje za Jaffa cakes®, profil smo dopunili atraktivnim postovima i time osigurali dalji rast baze fanova.

 

Facebook postove osmislili smo tako da podrže ATL kampanju i uspostave interakciju sa fanovima koji bi trebalo da se osete kao deo jedne velike uspešne priče koja traje. U periodu od 45 dana, broj fanova je povećan za skoro 50.000, dok su pojedinačni postovi stizali i do brojke od 1000 like-ova i više desetina komentara.

 

Početkom maja 2013. godine, kreirali smo novu aplikaciju pod nazivom “Add Jaffa Friend”, koju je Jaffa cakes® aktivirao na svom Facebook profilu.

 

Ideja je bila započeti svoj Jaffa niz prijateljstva i učestvati u nagradnom takmičenju, a učesnik sa najdužim nizom dobio je kao nagradu tablet računar.
Pored tableta, pobednik je dobio mogućnost da odabere kojoj će od dečjih ustanova biti uručen kontigent Jaffa keksa.