10. 05. 2013

UniCredit Selektor

klijent: UniCredit Banka

Početkom maja startovala je integralna kampanja UniCredit Banke za promociju paket računa iz njihove ponude

 

S obzirom na inovativnost usluge koja po prvi put na domaćem tržištu korisnicima nudi mogućnost da sami naprave izbor dodatnih usluga i time odrede cenu mesečnog održavanja svog računa, bilo je potrebno osmisliti sveobuhvatnu i adekvatnu komunikacionu strategiju za promociju ovakvog računa.

 

U procesu kreiranja strategije, u prvi plan smo odlučili da istaknemo ključni benefit usluge – mogućnost kombinovanja (pravljenja svog izbora), koja je u skladu sa potrebom prosečnog pojedinca u Srbiji da bude selektor, bez obzira na situaciju. Klijent banke u ovom slučaju selektuje svoj izbor igrača (usluga) i time pravi formaciju koja mu najviše odgovara.

 

Naziv usluge takođe je kreiran u skladu sa celokupnim konceptom (Selektor račun). Komunikaciju smo prilagodili svakom od kanala u okviru kampanje (TV, radio, outdoor, POSM, print i web), vodeći se idejom da korisniku usluga UniCredit Banke bude što jednostavnije i atraktivnije predstavljena.

 

Prikazivanjem scene iz jednog tipičnog srpskog doma u TV spotu, u večeri kada se prati fudbalska utakmica nacionalnog tima, stvara se veza sa celokupnim kreativnim konceptom na pomalo komičan, ali verodostojan način. „Svi smo mi pomalo selektori“, poruka je kojom slavni komentator Milojko Pantić na prigodan način završava TV spot.