01. 04. 2015

Boris Marčetić održao predavanje na IntegracIAA-i

Sekcija mladih profesionalaca (International Advertising Association – Serbian Chapter) organizovala je 28. marta konferenciju IntegracIAA: Learn & Participate u Kulturnom Centru Grad u Beogradu.

Radi se o najvećem edukativnom događaju koji organizuje podmladak IAA Srbija, četvrtu godinu zaredom, kako bi okupili studente i mlade profesionalnce koji se bave marketinškim komunikacijama.

Na konferenciji je predavanje održao i kreativni direktor naše agencije – Boris Marčetić, koji je svojom prezentacijom pod nazivom «Kuda idemo?» pokušao da odgonetne budućnost tržišnih komunikacija.

iaa1

Kroz svoju prezentaciju osvrnuo se na razlike između klasične i digitalne televizije. Analizirajući odnos savremenih gledalaca prema medijima, Boris je izneo svoju viziju izgleda reklama budućnosti, kao i medija putem kojih će se one emitovati.

iaa3

Prisutni su imali priliku da čuju i predavanje na temu savremenih tehnologija u marketingu pod nazivom «Augment reality» koje je održao Vitomir Jevremović, osnivač digitalne agencije Digital Mind. Đorđe Krivokapić, profesor FONP-a, je predavanjem pod nazivom «Gde su podaci?» govorio o privatnosti na internetu. Marketing direktor komapnije Jaffa Crvenka, Aleksandar Poznanić održao je na posletku radionicu pod nazivom «Lideri za budućnost».

iaa4iaa5

Sekcija Young Professionals predstavlja deo IAA Serbia od 2011. godine. Okuplja mlade ljude do 30 godina koji su već zakoračili u svet marketinških komunikacija ili se za to pripremaju kao apsolventi na fakultetima na kojima se izučava marketing. Srpski ogranak IAA jedan je od 19 na svetu koji imaju aktivnu Sekciju mladih profesionalaca.