10. 06. 2015

Poseta regionalnih predstavnika Avon kompanije

Predstavnici Avon Sales Support odeljenja iz čitavog regiona nedavno su boravili u našoj agenciji, gde su učestvovali u edukativnoj i kreativnoj radionici

avon01

Menadžer odeljenja Vesna Cvetković, s kojom imamo dugogodišnju saradnju, došla je na ideju da svom timu pokaže i „drugu stranu medalje” i bliže ih upozna sa životom kreativne agencije sa kojom je deo njih samo ponekad u e-mail prepisci. Tako je 14 dama iz Bugarske, Srbije, Makedonije, Albanije i Crne Gore stiglo u Beograd na dvodnevni team building.

avon02

Kako smo retko kada u poziciji da sa klijentima provedemo kvalitetno vreme koje se ne odnosi na sastanke i konkretne tekuće teme, mogućnost da ih ugostimo na domaćem terenu i predstavimo im se bez uobičajene treme da li će neko rešenje prihvatiti ili ne, nam je bila vrlo inspirativna. Cela stvar je bila top secret, tako da najveći broj njih nije ni znao šta se tačno nalazi na adresi Stojana Novakovića 3, kada su ih taxiji doveli pravo iz hotela na vrata našeg malog kreativnog carstva.

avon03

Uz generalno predstavljanje agencije, predstavnice Avona upoznali smo sa kreativnim procesom u tri koraka – consider challenge, create idea, produce solution. Na tri konkretne studije slučaja naš agencijski tim im je predstavio i kako izgleda rad na različitim brendovima i projektima u praksi.

Poseban trenutak je bila animacija koju smo napravili od radova koje smo tokom godina zajedno stvorili za Avon. Marija Diklić, naš Account Director, koja je u agenciji vodila Avon projekte od samog početka saradnje, ističe taj jedan poseban trenutak: „Kada vidite nešto što ste već i zaboravili da ste radili pre sedam godina, pa se setite tih starih dobrih vremena, kad su marketinški budžeti dozvoljavali da budemo superkreativni, a da se nešto od tih ideja i proizvede, a još ste to radili sa onim pravim mladalačkim žarom i punim srcem, emocije lako mogu da vas savladaju.“

Drugi deo druženja bio je koncipiran kao interaktivna radionica u kojoj je trebalo primeniti sva novostečena znanja o životu i radu kreativne agencije. Tri tima su učestvovala na imaginarnom pitch-u za kampanju za Avonov novi proizvod. Svaki tim je dobio sobu, tablu od pene, gomilu časopisa, flomastere i 1,5h da napravi rešenje koje će prezentovati pred žirijem. Ideja je bila da se bolje upoznamo, da napravimo još čvršću saradnju, ali pre svega da se dobro zabavimo!

avon04avon05

avon06avon07