18. 01. 2012

Vredni prstići

klijent: Državna lutrija Srbije

Državna lutrija Srbije pokrenula je novu kampanju za Greb greb – brend instant srećki

 

Osmislili smo i realizovali integralnu kampanju u kojoj smo prstiće predstavili kao noseći komunikacioni element, jasno prenoseći potrošačima suštinu brenda – najjednostavniji način za zabavu, ali i dobitak.

 

U skladu sa novom platformom kreirali smo više TV spotova, osmislili smo bilborde i materijale za promociju na mestima prodaje.
Kako bismo približili našu ideju javnosti i preneli deo pozitivne atmosfere koja je vladala tokom kreiranja kampanje, priredili smo izložbu na kojoj su prikazani video materijal i makete, nastali tokom snimanja spotova. Na izložbi je organizovan nagradni izbor u kom su posetioci mogli aktivno da uzmu učešće, iskažu svoju kreativnost i dobro se zabave.

 

Postavili smo i novi Greb Greb sajt, kao i Facebook i Twitter stranice, na kojima se posetioci mogu informisati o svim aktuelnostima.

 

Greb Greb prstići nastavili su svoju avanturu i u narednim mesecima, pa su se tako u saradnji sa klijentom promovisale nove instant srećke i emitovali novi TV spotovi, u skladu sa ranije utvrđenom komunikacionom strategijom.

 

Kampanja je posle pet nedelja doprinela ostvarivanju značajnog rezultata u povećanju prodaje za gotovo 40%.